Populära inlägg

söndag 29 maj 2016

Släppa taget

Ibland måste man som sagt ta jobbiga beslut.....hjärtat säger en sak men man inser att vissa människor har inte plats i ens liv längre.
Det känns som om hjärtat ska brista men man gör det man måste, för man ska inte titta tillbaka och bjuda in det man är färdig med....det livet var då och nu måste man gå in i något nytt....något som för positiva erfarenheter med sig och inte dramatik.
Det betyder inte att man inte älskar eller bryr sig om, det betyder bara att man väljer det som är bäst för en själv....man måste lära sig att tänka på sitt eget liv och var man är på väg.
Det finns en hel del som jag har lämnat bakom mig och fler lär det bli på livets resa,
Allt handlar om energier, positiv energi drar till sig just det och negativ drar till sig precis det.
Jag vill ha omtänksamma och äkta personer runt omkring mig, inte bara behandla mig bra utan alla andra som kommer i deras väg också.
För det dom kan göra mot andra, det kan de också göra mot mig när det inte passar längre eller när de inte får som de vill.
Seperationen har börjat, man har börjat skiljas åt från det som inte är på samma nivå som en själv, rent själsligt är man på olika frekvenser och man förstår inte varandra längre.
Jag har svårt att släppa taget men jag håller på att lära mig det nu.......
Man måste hitta sig själv och sedan vara äkta...på riktigt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar