Populära inlägg

fredag 6 maj 2016

Lite tankar för själen

Världen är full av hemligheter, och jag sitter inne med en hel del sådana.....
För du förstår att folk delar gärna med sig av sitt innersta till mig, jag tar emot det, analyserar och lär mig sammtidigt mycket om mig själv och livet.
Jag skulle aldrig ta känslig info och använda det mot någon som har gett mig ett förtroende.
OAVSETT om vi sen inte är vänner längre, eller om den personen har sårat eller skadat mig på annat sätt.
Det som sades då var i förtroende och där fanns en tillit och kärlek, det måste jag till varje pris respektera.
För om jag så snabbt glömmer allt fint jag har delat med den personen, ja då var det aldrig på riktigt från början.
Oavsett vad jag känner för vissa personer idag, så stannar detta hos mig, ni är föralltid en del av mig, av min personliga utveckling och att skada er skulle vara att skada mig själv.......för vi är alla en, jag har förstått det nu och det är så jävla vackert.
Jag har absolut varit orättvis i mina handlingar mot människor som aldrig har gjort mig illa, jag tar ansvar för det.
Vi har alla gjort fel i våra liv, men man får ta det för vad det är, livsläxor och en djupare förståelse för livets flöde och vart vi är på väg i vår resa som kallas för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar